Wednesday, April 13, 2016

Nasi Lemak Abe Spiderman

Ada orang tanya: "Sedap ke tak nasi lemak Abe Spiderman?"

Lokasi gerai di hadapan Bank Islam Kubang Kerian.

Ni pendapat saya:
Nampak macam nasi lemak biasa.
Rasa pun macam nasi lemak biasa.
Saya bagi rating 4/5 star.

Masa sampai rumah, saya bagitau pembantu rumah Indon, saya dah beli "nasi lemak Spiderman".

Dia terus bangun (dari jaga baby), datang nak tengok. "Macam nasi lemak biasa je" dia kata...
Not impressed at all.

Saya suka bungkusan dia, tak guna polystyrene. Bekas macam ni selalu kami recycle/guna semula.
(Teh tarik tu buat sendiri ya). Nak baca lanjut tentang bahaya polystyrene boleh klik disini.

Hebat tak, saya pegi bank sebab ada urusan sikit pagi tadi. Nak masuk bank, ternampak Spiderman.

Bila keluar bank, lupa dah pasal Spiderman tu.

Tetiba nampak orang2 ambik gambar dengan Spiderman.

Lepas tu teringat, anak pesan nak makan nasi lemak. Saya pun hmmm...ok lah, boleh cuba.

Kalau tak kerana Spiderman, 100% gerenti saya tak beli sebab:
1) Tak perasan pun ada orang jual nasi lemak kat situ sebab tengah nak cepat.
2) Tak rasa lapar.
3) Terlupa anak kirim.

Maka tahniah saya ucapkan kepada usahawan ni. Teknik advertising dan marketing yang hebat.

Saya nak juga ambik gambar sekali tapi datang sorang...lain kali nak bawak anak2 pulak insya Allah.

Adakah saya akan membeli lagi?

Ya. Sebab boleh ambik gambar dengan Spiderman.

No comments:

Post a Comment